Kereta Sewa Uber Malaysia (CARPEDIA) 2018

5:40:00 PM Nazif Razak 0 Comments


Carpedia X Uber
Peningkatan permintaan Uber di Malaysia ini terutamanya di kotaraya Kuala Lumpur telah menarik minat orang ramai untuk mencari pendapatan sampingan sama ada melakukannya sepenuh masa mahupun separuh masa.

Di Kuala Lumpur terutamanya, Uber telah menjadi salah satu pilihan utama pengguna untuk menuju dari satu tempat ke satu tempat yang lain. Kecekapan sistem uber, pemandu yang berkemahiran dan keselamatan yang diyakini telah meletakkan kepercayaan kepada pengguna untuk menggunakan aplikasi Uber. Pada pandangan peribadi saya, permintaan di Kuala Lumpur ini akan sentiasa ada dan di tagih oleh para penguna tegar uber.

Oleh disebabkan itu, orang ramai yang ingin menyertai sebagai pemandu mempunyai alternatif untuk memandu Uber dengan menggunakan kereta sewa yang kami sediakan. Usahasama ini dijayakan bersama dengan pihak penyedia kereta sewa iaitu CARPEDIA yang mempunyai pengalaman mengendalikan urusan sewa kereta dan pendaftaran Uber.

CARPEDIA


Sedikit mengenai CARPEDIA. Telah ditubuhkan pada tahun 2013 dengan permulaanya hanya memfokuskan pada penyewaan kereta pada pelajar-pelajar yang memerlukan kenderaan. Permulaan dari bawah ini membuatkan CARPEDIA menimba pelbagai pengalaman dan selok-belok dalam dunia sewaan kereta. Sehingga kini hampir 5 tahun pengalaman Carpedia memperkembangkan lagi pengalaman dan kepakaran ini dengan menyediakan kereta sewaan bukan hanya untuk kegunaan Uber saja malah ada untuk sewaan cooporate dan pelancongan.

Pengedalian Carpedia bersama e-hailing di Malaysia ini telah mencapai genap setahun. Dari segi pendaftaran e-hailing, penghantaran kereta, servis kereta hinggalah pemulangan semula kenderaan segalanya telah di susun dan di atur dengan baik . Saya percaya kepakaran mereka dalam bidang ini tidak ada tolak bandingnya lagi. Amat berpengalaman dan boleh dipercayai.

Prosedur Sewa Kereta.

1. Sebelum anda layak untuk menyewa kereta bersama CARPEDIA, ada beberapa syarat mudah anda perlu penuhi iaitu:-

  1. Mestilah Rakyat Malaysia (IC Biru)
  2. Berumur 21 tahun ke atas
  3. Mempunya lesen memandu yang sah (D)
  4. Tiada rekod jenayah.
  5. Tiada masalah mental.
  6. Mestilah memandu UBER di kawasan KL dan SELANGOR SAHAJA
2. Syarat-syarat ini perlulah dipenuhi bagi melayakkan anda untuk menyewa kereta. Jika semuanya dipenuhi baru Operation Team CARPEDIA akan mengaturkan temu janji untuk berjumpa dengan anda. Antara dokumen yang perlu di bawa semasa temu janji:_

  1. IC
  2. Lesen Memandu
  3. Bil api/elektrik

3. Jawapan (layak/tak layak) akan diberikan dalam masa 2 hari dari tarikh appointment.

4. Jika layak, registration akan ambil masa 3 hari utk driver bermula kayuh

5. Sebelum mendapat kereta, driver perlu bayar wang deposit bernilai 2+1 (2 minggu deposit + 1 minggu advance rental) berdasarkan harga2 kereta di bawah


Axia = RM 370/week
Saga = RM 400/week
Myvi = RM 420/week
Bezza= RM 450/week

CONTOH: Kereta Axia

Deposit: 2 minggu deposit + 1 minggu advace rental
( RM370 + RM370 ) + RM370 = RM1100

6. Walau bagaimana pun, driver boleh memilih utk subscribe program Flexi Deposit. Hanya bayaran minimum RM600 dikenakan untuk mula memandu. Maknanya tidak perlu membayar jumlah deposit 2 + 1 tersebut.

Untuk mendafatar

http://bit.ly/UBERXCARPEDIA
http://bit.ly/UBERXCARPEDIA
http://bit.ly/UBERXCARPEDIA

atau boleh whatsapp/call

019-3070041
019-3070041
019-3070041

APA SAYA DAPAT KALAU SEWA KERETA DGN CARPEDIA UTK BUAT UBER? 
.
(+) FREE EBOOK “KAYUH UBER 101
.
Waktu terbaik nak memandu uber, hari apa nak buat, hotspot kat mana nak target, macam mana nk bagi dapat 5 star, macam mana nk bagi dapat trip masyuk2, semua kami cerita kat dalam ebook yang kami tulis sendiri ni. Banyak sangat tips dan strategi utk dihadamkan.

(+) FREE MAINTENANCE UNTUK SETIAP UBER DRIVER KAMI 
FREE! ZERO! Maintenance semua kami cover! Minor service ke, major service ke segala-galanya lah senang cerita kami tanggung! Korang bagi pecah kepala fikir strategi kayuh mana yang sesuai je tak payah fikir benda lain. 
.
(+) FLEXI DEPOSIT
.
Carpedia sediakan program FLEXI DEPOSIT yang boleh bantu korang untuk sewa kereta dan memandu Uber dgn lebih mudah. 
.
(+) PELBAGAI PILIHAN KERETA MENANTI ANDA
.
Untuk permulaan kebiasaannya kami nasihatkan mula dengan Axia dulu. Kalau dah power sikit, upgrade la sikit2 kayuh Myvi ke, Bezza ke, Alza ke, takde masalah. Kami ikut je selera dan nafsu korang. 
.
(+) KUALITI KERETA TERJAMIN LUAR DAN DALAM! 
.
Kereta kami paling lama pun umur nya 5 tahun!

(+) PERKHIDMATAN KERETA GANTI 
.
Kalau kereta masuk bengkel lama sebab kena langgar ke, engine merajuk ke, kami sediakan kereta ganti utk terus kayuh. So takde lah kena tunggu kete siap seminggu dua baru boleh kayuh balik kan?  

website: CARPEDIA

*penafian: Tiada kolabrasi RASMI yang dilakukan dengan pihak UBER Malaysia dan juga pihak penyedia kereta sewa CARPEDIA dalam penyedian kereta sewa ini. Penyediaan kereta sewa ini hanya salah satu alternatif kepada para pengguna yang ingin menjadi pemandu Uber di kawasan Lembah Klang sahaja.

0 comments: